Adele har skaffat blogg

Så har man skaffat blogg då , wii!
Nu sitter jag här, har kommit hem precis från dansen. Min dag började 05.30 (!) jag tog 06.30 bussen från Harbo. Sen skulle vi dansa afro med Hea, men jag är lite sjuker så jag var inte med. Dansen som hon gör till våran show är väldigt speciell, jag gillar inte afro alls så det kan nog vara därför jag tycker den är lite konstig. Vi är nästan djur i början, mums liksom. Våra danslärare har kommit på den briljanta idén att de som sitter och tittar på måste skriva ner kritik om alla, det fick jag då göra för första gången idag. Men man känner sig så taskig ju! Men jag hade helt glömt bort att man ska skriva något positivt om alla, det gillade inte Hea att jag hade. Hon verkade tro att jag gjorde det med flit haha, uuups sånt händer.

Jag har beställt min bamboo örhängen nu, me love.
Här är sötnosarna

image1

Dagens låt: Jordin Sparks - Tatoo


/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0