Balklänning & studsmatta på g

Idag efter den sköniga skoldagen gick jag och mami på stan för att kolla balklänning. Men det finns seriöst inte en enda snygg i hela Uppsala. Men ni som köpt i Uppsala har säkert hittat fina klänningar men jag gillade inte någon typilyp. Usch & fy. Alla är ju så långa också, när man kommer till en affär säger dom ba: aha okej balklänningar har vi här. Och så visar dom jättelånga klänningar! Sa jag att jag ville ha det liksom? nej, det är svårt  dedär.

Nu är studsmattan uppsatt här i Harbo haha. Vi kände att det var dags nu, för det är faktiskt SOMMAR nu har jag bestämt.
image49

Dagens låt: Ahmad - Back in the day

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0