En salig blandning

När vi kom till Ebba hade hon redan lagat mat till oss, duktigt gjort de. Bakat cheescake också. Så vi åt, sen gick vi till bryggan och träffade b.la Emma, Fanny, Anna, Sofie och några till. Sen kom anton, daniel och martin också. Sen gick Hedvig, Ebba och jag hem till Ebba. Vi såg på Notting Hill och så kom Lisa dit också, hon är söt. Alla somnade i soffan och sen blev det till att lägga sig i sängen vid 4. På morgonen är E alltid på sånt konstigt humör, hon vill städa haha. Men sen slutade hon iaf och vi kollade på sista avsnittet på GG, efterlängtat wihuu.
image41

Nu idag ska jag följa med mami och byta våran kamera som är konstig, packa för jag ska till papps och kanske sola men jag vet inte.
image43jag och mamma


15 maj, det är liksom sista dagen man kan göra omval för vilket gymnasium man vill gå. ÅNGEST. Har verkligen ingen aning... Hata att det finns typ hur många linjer som helst att välja på. Åhhh

Dagens låt: Natasha Bedingfield - Wild Horses

/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilket gymnasie har du sökt till ? :)

2008-04-27 @ 12:58:09
Postat av: Adele

typ, katedral och linné men känner inte för nått av de nu ;(

2008-04-27 @ 13:21:04
URL: http://adelebj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0