Fotografering

Min dag började 07:45 ute vid ekeby, vi skulle nämligen ta våra affichfoton till showen. Det började sådär bra och så, men sen när fotografen stog typ på en barstol över oss ramlade han så det såg ut som han skulle dö. hehe men han klarade sig som tur var, då kunde vi fortsätta. Sen kommer våran härliga danslärare och säger att vi inte får visa magen, för de som går i femman och ska söka in måste ju ha bra förebilder. Bra där, naat. Så då hade vi tagit värsta många bra bilder (fast magen syntes), vi fick typ ta om alla igen. Asdrygt. Det kommer bilder om typ nån vecka tror jag.
När vi skulle till skolan igen bestämde vi oss för att köra på streetstilen med keps och allt. Men oj vad folk glor, fattar inte att dom inte skämms. Liksom vad är det för fel på dom kläderna?
Efter den otroligt dryga skoldagen begav sig Hedvig och jag till solariet och solade, det var ju lite sent att sola ute tänkte vi. Sen skulle vi hämta ut nån tavla på kvarnen till hedds mamma, men de skulle ju ha legitimation så det gick inte alls. Stackars H fick gå hem igen och hämta legitimationen.
Sen när vi kommer gåendes förbi våran skola för fjärde gången står det 8:or som vanligt där utanför och bara står där sisådär en timme efter skolan slutat. Kul tidsfördriv liksom. Jag köpte mig Cosmopolitan och Häagen-Dazs och åkte hem med min mysiga buss.
Det är sjukt skönt för jag har inte läxor eller prov den här veckan utom nationella i matte men det räknas inte säger vi.

Dagens humör:
glaad
Dagens mående: trött
Dagens borde: plugga matte
Dagens frisyr: utsläppt sen blev det knut
Dagens klädsel: Sneakers, jeans, ljusgul luvtröja, vitt linne + keps
Dagens accesoarer: bamboo
Dagens smink: foundation, solpuder, mascara + brun ögonskugga
Dagens bästa: vädret?
Dagens sämsta: tuuuuung väska
Dagens köp: Häagen-Dazs och Cosmopolitan
Dagens sysselsättning: fotografering, skola, sola, kvarnen, hem
Dagens planer: inte ha läxor hade jag tänkt mig
Dagens materiella vill ha: nya bikinisar
Dagens längtan: unpredictable
Dagens fundering: orkar man gå med hedvig till kvarnen en gång till?
Dagens beroende: sunshine
Dagens middag: ingen aning, mami har imte kommit hem än

image23Min solstråle

Dagens låt: Collie Buddz - Come around

/ Adele BJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0