Grillning o grejs

Min dag började med att gå på stan/ gränby med mor min. Har äntligen köpt min mp3, mina 2 förra har nämligen bara krånglat och dött... Men nu hoppas jag på att den här ska leva i mer än en månad tack. Sen köpte jag en väska, ett linne och hårprodukter. Sen skulle vi till Ohlssons tyger för att köpa baletttyg, det gick ju bra & så. Men sen när vi skulle köpa nått himlans band till den, jag visste ju inte vilken nyans våran grupp skulle ha. Våran lärare hade lagt undan flera nyanser och skrivit grupp tisdag på 2 stycken, hon nämnde nått om de där förra veckan men jag kom inte ihåg hur det var så jag får fixa det i veckan istället.
Efter det bar det av till bästis :) Där var Ebba, Emma, Waldenvik, Wadberg och en till som jag inte kom ihåg vad den hette. Förlåt. Dom skulle kolla på innebandy men Hedvig och jag som inte är några innebandyspelare ville inte kolla så mycket så vi gick ut med Sucker (hedvigs hund) och lite annat. Skulle egentligen på hip hop night men det blev ändrade planer. Vi grillade hos Ebbiiiis söt, saruff kom också. Kommer kanske lite bilder sen när jag får av saruff .
Sen åkte jag hem, min mamma har nämligen börjat sy min konstiga, svarta tyllkjol till baletten. Kände att jag skulle hålla henne sällskap stackarn, hon måste sy massa grejer nu till olika danser. Typ afrokjol, vit balettkjol, svart balettkjol & glittriga hotpants. Najsnajs not.
Förresten ska danstjejerna i våran klass vara med i skol DM i innebandy, wihuu. Ebba ska vara våran tränare så vi kommer vinna stort bara så ni vet.
image11
Dagens låt: Chingy ft. Amerie - Fly like me

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0