Lista

Tre skönhetsprodukter (inte smink) jag använder varje dag: Ansiktskräm oftast, bodylotion och hårserum typ
Äter helst till frukost: jag är typ den enda som gillar frulle, men iaf 1 macka, youghurt och apelsinjuice
Så många grader vill jag att det ska vara för att jag ska bada utomhus:
20 kanske?
Om jag inte bodde i Sverige skulle jag vilja bo i: Orange county
Såhär många muggar kaffe har jag druckit i streck: 1 högst, kaffe är äckligt
Ser helst på tv: Gossip Girl, Oc, The hills, so you think you can dance
Om jag vann VMguld i en idrott skulle jag välja: dans går ju inte riktigt in i den kategorin så vi säger att jag skulle säkert vara bra på boxning (A)
Hur mycket skulle du betala för en heldag med din idol/förebild/kändis: har ingen idol ju, stackars mig. Men säkert en hel del om jag hade nån
Om jag vann en miljon på triss skulle jag: köpa
Sitta i en vattenpöl eller bo i en snödriva: sitta i en vattenpöl
En maträtt som skulle ätas varje dag året om: usch vad enformigt, men nån slags av pasta
Ett år utan julafton eller en sommar med bara värme och ingen sol: Utan julafton lätt, sol är ju för härligt

image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0