Onsdag

Idag hade jag nationella i engelska, mycket trevlig uppsats. Men iaf så är jag alltid färdig så snabbt på sånna grejer för jag orkar liksom inte sitta och tänka efter ba kan jag komma på nått mer. Ja så där satt jag jag i typ 20 minuter för man fick ju bara gå efter en timme tidigast, de är skumt.
Sen flöt hela skoldagen på, bästis kom hem och allt. Mums liksom. Sen gick Hedvig och jag på stan för att köpa lite danskläder till showen, åt sen med Ebba och Saruff. Sen skulle jag dansa om typ en timme så jag tvingade kvar E och S på stan med mig, fast E var väääldigt trött men dom var så söta så. Vi gick iaf till Stadium där innebandynördarna skulle kolla klubbor. Jag såg värsta coola kepsen där fast det känns inte som att tjejer har keps men jag kanske köper den ändå sen för den var ju så tuff. Sen vare streetdance och sen vare det hem, jag kan ju säga att jag skulle pluggat på mitt spanskaprov men det blev inte av. Ajaj Adele.
image6



Dagens låt: Ashanti ft. Mario Winans - Hey Baby
I never knew that you could really have me fiendin'
Like a drug, controlling every part of me and
I wanna know, if we can get a little closer
And go somewhere, 'cause I just wanna get to know ya


/Adele Bj



Kommentarer
Postat av: saruff

adele , kepsen är urtuff ! slå till på den . jag lovar att du absolut inte kommer ångra dig baby :)

2008-04-19 @ 11:06:14
Postat av: Sofie

Köp köp köp! Åh, den var ju as'snygg! :o vart finns den? Var den dyr?

2008-04-20 @ 12:18:29
URL: http://backinthegamee.blogg.se
Postat av: adele

haha den ´finns på stadium, jag vet inte vad den kostat ;)

2008-04-20 @ 12:46:24
URL: http://adelebj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0