Sunshine makes you happy

Sol gör en verkligen på bra humör kan jag ju säga, det är typ sommar ute ! Men får liksom en kick av sool.
Idag har jag lekt gangster med keps och allt, jag lånade då eriks. Jag är Gustafs idol kan jag ju bara säga, så cool är jag. Nu precis kommit hem, vi har haft idrott. Heddan min väntade med mig på min buss, så sällskaplig hon är lilla tokan.
Nu är det PLUGGAPLUGGAPLUGGA som jag ska göra, jag har nämligen inte börjat plugga til mitt spanskaprov imorgon. Men jag ska försöka nu då. Fast jag måste bara kolla So you think you can dance också, det är nog bra om jag bestämmer tid för pluggandet.


image9

Dagens låt: Leona Lewis - The best you never had



/ Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0