26/8

Idag har varit en ganska chill dag på skolan, var och fikade på storken på lunchen med Fanny, Sofia, Malin och Emma.  Ja dagen var ju skön, föruuuuutom en 2, 5 timmars kinesisk film som var jättetråkig. Fanny vill ju såklart knäcka mina fingrar, men tyvärr jag tycker inte att det är bekvämt haha. Efter den långa filmen skjutsade F min på min cykel till Åhléns där jag mötte upp Hedvig, sen kom Ebbs också. Vi vandrade runt ett tag och det blev ett besök på BK som vanligt, slutade med att jag köpte en tunika iaf. Ganska sjukt jag kollade precis alla affärer typ men jag såg nada som var snyggt.


Du är lycka för mig


Dagens låt: Varsity - Right Back Where I Started


/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: Anonym

tuff tröja

2008-08-26 @ 22:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0