31/7, 1/8, 2/8

Jag har inte hunnit skriva något nu under de senaste 2 dagarna för jag har haft det fullt upp med bästis. Vad gör man inte liksom, hon åker imorgon igen. I torsdags var vi på Fyrishov den sista soldagen liksom. Sen begav vi oss till staden och gick runt lite, hedvig höll på att börja gråta pga konstiga orsaker hihi. Snuttan sov sedan hos mig.

Igår, fredag åkte vi till Hedvigs pappa för att äta lunch. Sen gick jag, Hedvig, Sara, Ebba och Alex till Gustaf för att han och David ska flytta från staden snart, så de hade avslutnings middagsgrill. Trevligt. Sen begav vi oss till stadsparken där man träffade folk och så det var skoj. Sen kom Hedvig och jag hem vid 3, sen slumrade vi så sött.



Idag åkte jag hem i på förmiddagen, slöat hela dagen. På kvällen var mamma och jag på middag hos hennes kille och barn. Najsnajs.

Dagens låt: Rihanna - Disturbia (spelats lite överdrivet mkt av BJ & HW)

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0