Adele gillar regn

Idag har jag varit på stan med Sara, köpte en tröja, ett halsband och hårgrejs. Sara köpte present till Sarisen som fyllde år igår, grattis:) Sen visade det sig att Ebba skulle komma hem idag också, så vi hyrde film och kilade till henne. Kollade på halva filmen för det blev liksom för mycket prat för att kolla hah.Sen var jag och Sara hungriga så vi tvingade ner Ebba på stan för att ta något att äta. På väg till maten träffade vi Gustaf som satt på en bänk, han följde till Panini. Och där sitter vi och äter ute och så börjar det såklart spöregna, men jag gillar ju regn som alla har fått veta. Så för mig gjorde det ingenting alls!


Dagens låt: Lady GaGa - Just Dance

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0