Ebba

Igår blev inte som jag hade tönkt, Ebba skulle bort så jag stannade hemma hela dagen lång och myste. Sen när pappa kom hem från jobbet, ni kommer inte tro det men jag sprang 2 km ! Sen var jag så snäll och klippte lite gräs och grejer. Pappa och jag pratade om vad jag skulle ha på mig första skoldagen, hans förslag var gummistövlar, jeans och en t-shirt. He, ja vem vet ? Jag kanske överraskar.
Nu sitter jag här på Ebbas rum, hon städar och grejar. Vi Har varit på stan och ätit på Cupido, sen gick vi med hennes storasyster och kollade tröja men det gick väl inte helt bra. 
Blandade bilder:
Ebba & Hedvig för längesedan


Hedvig, Ebba och jag i romme


Jag & Ebbish i Fd Skolan


Förlåt flickor, men ni är ju för söta som hippies haha

 

Dagens låt: Shannon Noll - Lift



/Adele Bj


Kommentarer
Postat av: Anonym

Intresserad av att få hem gratis makeup? BLI MEDLEM!

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=80892

2008-08-14 @ 19:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0