Förlåt

Igår var jag hemma och packade för jag skulle till pappa i 2 veckor, och det kan ta ett tag när det gäller mig. För jag kan inte bara ta med mig kläder så det räcker, nej jag måste ha med mig hela garderoben för jag måste kunna välja. Lite drygt faktiskt men sådan är jag. Sen åkte jag till Ebba och vi gick på bio, Sex And The City. Sen kom jag på att jag hade sagt till Hedvig att vi skulle se den när hon kom hem, förlåt..
Idag ser planerna ut såhär: Först ska jag väl försöka ta mig härifrån, men jag måste säga att det är väldigt bekvämt. Fixa mig och åka till Ebba , vi ska leka. Efter det ska vi gymma med Fanny Lyckberg sen får jag se om jag hinner stanna hos Ebba och se på film.

Dagens låt: Beyoncé - Get Me Bodied

/Adele Bj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0