Funktastic

Hooooola folket !
Nu har jag precis kommit hem efter en lång dag i Sthlm med Sofie & Erik. Först tog vi tåget och bytte till ett annat och sen äntligen kom vi då fram. Hungriga var vi direkt så det blev ett besök på MAX innan vi skulle kolla på streetdance tävlingen Functastic. De var väääldigt duktiga typ allihopa, helt stört. Sen i pausen börjar 2 hur söta barn som helst dansa där i mitten, väldigt gulligt. Det var skoj och varmt. Men vi orkade dock inte sitta kvar hela tävlingen så vi gick runt lite på stan och så. Jag hittade inte min coola street t-shirt som jag letar efter, sooo sad.
Här kommer bilder från dagen :)
Juryn

Akira

Discobarn

Bra

Melinarna

Hej jag kan inte lyfta på ögonbrynet



Dagens låt: Outlandish - Aisha

/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: E

Akira börjar undervisa på dv i höst så du vet ;)

2008-08-11 @ 23:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0