Make it work

Ouuu den jobbigaste på dagen överstökad (:
Vi började dagen med företagsekonomi, det är ganska skoj. Sen kollade vi färdigt på kinesiska filmen på svenskan och efter det gick Fanny hem för hon mådde dåligt :( Då vare bara jag, Emma & Sofia kvar liksom. Efter lunchen gick sofia också, hon skulle till tandläkaren. Så då vare bara jag och Emma kvar med 2, 5 timmars håltimme. Sofie höll oss sällskap ett tag tills hennes lektion började, efter det kilade vi ner mot staden. När skoldagen var slut mötte jag Hedvig och Ebba, vi vandrade runt på stan lite. Helt plötsligt börjar det regna och då kände vi att det var lika bra att bege sig hem. Jag begav mig hem till H och åt mackor, det var mys. Det blir aldrig för mycket av henne liksom.  Nu ska jag snart ta och börja med pluggandet.






/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0