sjuk

Jaha här sitter man en lördag och har feber, skojskoj. Får väl sätta mig och se på 2 filmer jag hyrt, det kan ju också vara mysigt på sitt sätt..Jag är lite orolig att jag ska vara sjuk när skolan börjar men så länge tycker inte jag att det kan hålla i sig.
Igår var ju jag på Lars Winnerbäck i Gävle med pap´s & hans tjej. Miss Li, Sofia Karlsson & Emil Jensen var där också. Jag brukar inte lyssna allt för mycket på Winnerbäck i vanliga fall men jag har ju alltid tyckt att han är bra, men måste säga att han är så mycket bättre live.

Pap's & jag



Dagens låt: Lars Winnerbäck - Tvivel

En obehaglig distans
en konstig känsla nånstans
Det känns tomt - eller hur?





/Adele Bj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0