SKOLA

Idag var det då skolstart, jag tycker att det var ganska skoj om jag ska vara helt ärlig. Jag hamnade som tur var i Fannys klass, sen 2 andra storvretatjejor som var väldigt trevliga Emma & Sofia. Så jag är nöjd med klassen. Sen skulle vi ta kort en & en med namnlappar och grejer,alla ska ju så klart titta på när man blir fotad. Så håller ju min såklart upp och ner plus att jag höll för några bokstäver på mitt efternamn, så det tog sin lilla tid. hi.
Efter det gick vi på stan med Mickan, Ebba, Hedvig och andra. Hedvig och Ebba var väl inte helt nöjda med sina klassen, jag tycker synd om er. Sen träffade vi massa annat trevligt folk. Vid 6 åkte jag hem då och grillade med familjen.

Dagens låt: Girlicious -  Like Me

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0