Tired

Yeh idag har det varit en så där tråkig dag i skolan, det mesta i alla fall. Var och fikade igen på dan när vi hade nån rast, Waynes coffe blev det för oss idag. Mycket kallt var det men vi skulle minsann sitta ute hade vi bestämt, som tur var fanns det filtar ute. Så där satt jag och drack min hallonsmoothie medans de andra hade svarta filtar och drack kaffe. Jag kände mig liten men jag gillar verkligen inte kaffe. Efter skoldagen mötte Fanny och jag bästis på stan en kortis innan hon skulle iväg och dansa. Sen tog jag min buss home och åkte och handlade med mamma på Gränby.



Dagens outfit
  • Tunika/ T-shirt - Bikbok
  • Linne under - Ginatricot
  • Tights - H&M
  • Skor - Converse
  • Halsband - ?

Dagens låt: Timaya - Timaya


/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0