Bus

Gårdagen blev såhär, först åkte jag till Hedvig innan vi skulle till Ebba. Plötsligt ringer hennes kusin från norrland, då börjar såklart H prata värsta norrlänskan. Sjukt kul. Ebba mötte oss nere vid hennes port och så gick vi och köpte oss pizza. Vi åt hos Ebba och åt och pratade, efter ett tag kom Saruff och sälskapade oss också. Sen mötte vi Dahlén och Simon, det kom en konstig fullgubbe som verkade ogilla Hedvigs namn. Han var inte trevlig. Efter det gick vi till BK och satte oss, sen kom Lisa Elander och hennes kompis också. H och jag tog våra cyklar hem sen och fikade. Mysmys.
Jag älskar min Hedvig.
Idag vaknade jag upp hos H, vi åt frulle och lyssna på trackslistan. Sen börja vi prova massa kläder och grejer, vi har kommit fram till att det är otroligt mycket som man inte använder..
Nu är jag hemma och ska bara vara det resten av kvällen för imorgon ska jag nämligen upp och dansa, dansen börjar 10 så det blir en riktigt tidig morgon.





Dagens låt - EMD - Alone

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0