20/8, 21/8, 22/8

Ja nu känner jag att det är dags att börja blogga igen, det har avtagit de senaste dagarna. Men jag har helt enkelt inte haft tid. I onsdags var en allmänt chillrill dag, vi var och lyssnade på info om skolan och sånt, sen åt vi. Efter det åkte jag hem och gjorde precis ingenting för jag var mycket trötter.
Igår då (torsdag) hade jag vanlig skoldag för första gången på nya skolan, jag måste säga att jag trivs bra där. Men en lång dag var det, 8:30 - 16:00. Efter skolan tog jag sällskap med Fanny, Emma & Olivia till stan där jag mötte min bästa vän Hedvig. Jag saknar att ha henne i skolan, Ebba saknar jag också mycket. De är liksom mina sunshinegirls. TIllbaka till ämnet, jag mötte jag Hedvig på stan. Båda var helt blöta för det ösregnade, det slutar verkligen aldrig. Vi gick runt där och Hedvig pratade på massa medans jag kollade kläder. Sen helt plötsligt kommer Saruff & Ebba från ingenstans, så vi går omkring med de ett tag. Slutade i alla fall med att jag köpte en kofta, en vit stickad mössa, en t-shirt & ett linne. Innan Hedvig & jag skulle ta lantisbussen hem till mig så gick vi och Ebba till BK och åt lite. På bussen var det nog inte så många som fick sova som de ville, vi kom på att vi väsnades kanske liite för mycket. Men det går inte att vara tyst när man inte träffat sin bästis på 2 dagar hi. Hemma hos mig kollade vi på dansfilmen från Unpredictable, jag har nämligen inte sett den förut och det kändes väll sådär att se. Efter ett tag kommer vi på att vi ska åka eka. Jag har nämligen en å vid mitt hus. He. Så där var vi i båten med våra gula foppatofflor. Hedvig var duktigast för jag kunde inte styra båten. Hon fick hjälpa mig vad jag skulle göra.
I morse gick jag upp kl. 6 med Hw som skulle börja 8:30, hon fick ta bussen in helt själv. Jag hade soooovmorgon för en gångs skull. Min skoldag skulle vart ganska skön om det inte var så att vi hade 2 raster som var jättelånga. Fanny, Emma, Sofia och jag tycker inte att det finns så mycket att göra på skolan så vi brukar ta oss en sväng på stan ungefär alla raster. Så blir inte rädda om vi är överrallt ibland hi. Sen mötte jag min far & vi åkte till IKEA & handlade lite. Ikväll orkar jag inte hitta på något för jag är sjukt trött och ska upp tidigt imorgon och städa dansstudion med Sholarship.

Jag har inga bilder på datorn från de senaste dagarna för min mobil är konstig och vill inte lägga in bilderna på datorn.



Jag funderar på om jag vill ha mörkare hår igen till hösten, mitt hår har blivit bara sädär tråkigt brunt under sommaren..


Dagens låt: Ne-Yo - Miss Independent

/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: kajsa

jag tycker ditt hår är jätte fint nu adeleleee! :)

2008-08-27 @ 22:52:50
URL: http://kajsahelmersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0