Massa hedvig

Nu sitter jag i min bästis rum och klockan är 01:38 och hon håller på att packa. Duktigt liksom.
Idag har vi varit på stan, och jag var hur duktigt som helst. Jag köpte nada, utom ett par örhängen. Sen gick vi hem och åt hos Hedvig och hennes familj, mys. Sen ringer Ebba att vi ska komma till henne om en halvtimme, och där står vi i mjukisar och såå. Men vi klarade det, inte konstigt eftersom Adele var med och jag passar alltid tider. Vi gick ner på stan och där träffade vi lisa, sofia, elinne och stella. Träffade lite andra också men inte så lätta att rabbla upp sådär.
Efter ett tag var det tänkt att vi skulle hem och packa till Hedvig, men så mötte vi Sara och Sofia. Sen när vi står där så säger hedvig ba: där är ju Gustav Årehed, och så vinkade hon och ba jo men det äär han. Han vinkade lite smått tillbaka men så var det ju inte, det var nån okänd snubbe. Sen fick Dahlén träffa sin älskade Hedvig också som avslut på kvällen. Nu håller jag också på att ladda ner musik till tokan.
Imorgon ska vi stiga upp tidigt, hedvig åker till Halland :(:(:( Jag ska hem och så sen ska jag dansa.


Dagens låt: Mariah Carey - You´ll Always be my baby

/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: Dahlén

första omnämnandet! jag är hedrad :)

2008-08-14 @ 15:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0