:)

tjue. Gårdagen blev såhär att jag hedvig och max åkte till markus och kolalde film sen tog vi bussen som var lite krånglig , kom hem vid 3 och sen sussade hedvig och jag så sött.
Den här dagen började med att upp och sjunga för hedvigs mamma som fyller år idag, grattis ! Sen sov vi vidare tills vi kände att det var dags att gå upp. Vi gick ner på stan och fixade lite , sen mötte jag Stella och vi gick på stan ett tag tills vi bestämde oss för att åka till Fyrishov där Ebba spelade match. Det var också fullt med finnar där som spelade på sina äckliga trummor så vi fick ont i öronen. Efter matchen följde jag och stella med ebba och hennes familj hem och var där ett tag och tokade. Sen vandrade jag vi till våran buss. Stella är en trevlig tös. Nu ska jag kanske till markus snart.
Imorgon ska jag träffa pauline som jag inte träffat på länge, ska bli skoj :)

Dagens låt: Mariah Carey - Love Story

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0