Hedvig is the greatest

It´s friiiday ! Men det betyder middag för adele och hjälpa min låtsaslillasyster med sitt disco haha. Det har jag faktiskt ingenting emot, kan bli ganska underhållande.
Igår var det Hedvig & Adele dag, vi gick på stan och köpte lite grejer och sen tog vi bussen hem till mig. Vi åt mat och sen gick vi och hyrde film, det blev brudens bäste man. Vi gosade ner oss med täcke och grejer i soffan och drack varm choklad och åt.Det var mysigt, och ingen somnade faktiskt framför filmen. Vi hade det väldigt trevligt i alla fall som bara vi kan ha :)
Idag har det vart skola med luciafirande,  endast 7 personer i luciatåget haha ! Sen var jag på stan lite med sofia sen gick jag hem til hedvig en stund och nu är jag home och det börjar droppa in lite 11 åringar då och då som ska på disco , så sött ha.
Imorgon blir det avskedsfest för sofia, det ser jag fram emot. kommer bli trevligt.



Dagens låt: Britney Spears - Womanizer

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0