Less

Dagens outfit



Tjudilu:) Min dag började med att åka till bästis och sen åkte vi till allians där vi mötte Emilia Orebrand och Maria Karlsson sen efter ett tag åkte vi  tillbaka till staden på en buss där busschaffören var otroligt störande. Jag och hedvig gick och mötte max och sen träffa vi lite andra. Sen hann vi också köpa lite smått precis innan affärerna stängde.
Nu ska jag äta och sen till Hedvig  igen mys :)                               

                                                                                                               

                 


Dagens låt:Melissa Holm & Lars Winnerbäck - Som jag hade dig förut

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0