Sofia Rosén

Gårdagen börjades med att det kom hem en jättesöt hundvalp till oss och hälsade på. Efter lite gullande med den åkte jag till mamma och fixade mig för jag hade kläderna där. Jag mötte Emma på busshålsplatsen sen väntade vi på max tills de andra tjejerna kom. När alla hade kommit på bussen så bad emma mig att slänga hennes kaffe, och vad gör jag då tro? Vänder hela muggen upp och ner så jag spiller på alla haha. Men jag trodde faktiskt att den var tom. Sen kom vi till Sofia Rosén som hade avskedsfest, hon ska som sagt flytta till Australien ett halvår. Hos henne var det i alla fall väldigt trevligt. Sen sov jag hos markus och nu är jag hemma hos mamma och väntar på att pappa ska hämta mig :)

bilder kanske kommer sen om sofia skickar

Dagens låt:  Katy Perry - If You Can Afford Me

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0