Stressig morgon eller inte

Åh , jag som inte brukar försova mig. Men nu har jag gjort det, jag missade matten så det var väl skönt på sitt sätt. Först var jag jättestressad för jag trodde jag skulle ta bussen till fyrishov och grejer men jag har en sån snäll mamma så hon kör mig dit i stället och här sitter jag nu färdig en kvart innan vi ska åka och hämta upp Emma som också försovit sig. Nu ska jag som ni kanske förstår simma, typ 40 min ryggsim och sen trampa vatten hur länge som helst ! bra start på morgonen hehe. Men jag slutar efter det och då ska jag äta med ebba och sen ska vi träffa pauline. Sen ska jag dansa.
Igår fick vi sluta tidigare för våran sista lektion var inställd, då gick emma och jag på stan och kollade nyårskläder men det finns ju inga! usch vad jag blir irriterad. Sen gick jag lite med sara och sen också med sofia hihi.

Btw om ni vill köpa biljetter till Scholarshipshowen Generation Fett (med dans) så är det bara att kontakta mig :)





Dagens låt: Chris Brown - I Needed You


/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: rebecca

adele är världens sötaste!

det var ett tag sen nu <3

2008-12-07 @ 16:47:59
Postat av: Adelea

nej du är ! ja, verkligen får bli ändring på :) <3

2008-12-11 @ 06:58:15
URL: http://adelebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0