H-H-H-HEDVIG KOMMER HEM!

Idag vär ingen vanlig dag för idag kommer Hedvig hem! wihahoooo som jag har saknat dig.
Idag har jag varit på Lyssnaängen med Matilda, det var skuj vi badade massa ju. Sen när vi skulle vi åka hem hade vi tänkt, så vi satte oss på bussen som vi antog gick till stan. Efter en hållplats så stannade den för det var tydligen slutstationen, lyckat! Sen fick vi gå till den andra bussen och tillslut kom den. Lite virrga kanske.
Sen får man absolut inte missa finalen på Pussycat dolls 2 idag, väldigt viktigt.

Äntligen rätt buss




Dagens låt: NERD - She Wants To Move

/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: bästis

nu är jag massa med HEMMA ! har saknat dig varje dag <3

2008-08-02 @ 11:15:20
Postat av: bästis

nu är jag massa med HEMMA ! har saknat dig varje dag <3

2008-08-02 @ 11:15:35
Postat av: Astrid

asså den där vita tröjan med grön, svarta prickar är skiiit snyygg (A)

2008-08-18 @ 16:10:02
URL: http://arevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0