heh lite mera shopping..

Nu kommer Hedvig & Ebba ge mig utegångsförbud eller något liknande, jag råkade visst shoppa lite till idag.. Ett par svarta chinos från gina och en svart, stor väska från wedins.mums
TIdigare idag solade jag lite och försökte städa mitt rum, det gick väl sådäär. Jag får fortsätta nån annan dag:)

Jag i full gång med att städa, eller inte

Fast det skulle behövas

heh


Såhär såg jag ut senare idag

Snart ska jag nog med mam´s och kvällsbada, mys.

Dagens låt: Fabolous ft Rihanna - First time

/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: Sc

2008-07-30 @ 22:02:03
Postat av: Ebbis

SLUUUUUUUUUUUUTA SHOPPPA DIN TOKA!

lyxfällan snart för dig!

nu har du köp-stopppppp!

2008-07-30 @ 22:03:19
Postat av: Adele

JAG SKA INTE MAMMA! jag lovar , inge mer nu på ett tag !!!

2008-07-30 @ 22:22:34
URL: http://adelebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0