Homecoming

Åh, idag ska jag äntligen få träffa min undrebaraste bästa vän Hedvig ! Har längtat efter dig som tusan. Och imorgon  åker du ifrån mig:(I alla fall kom jag hem från stoooorstaden Falköping i natt 01:30, då var jag rejält trött. Jag somnade inte en endaste gång under den 4 timmar långa bilresan, i stället satt pappa och jag och sjöng för fullt till rix fm. Det har varit mys att hälsa på släkten och sånt där på pap´s sida, det har också blivit en del shopping. Kanske lägger ut bilder på det senare + bilder från F-köping för jag har inte riktigt tid nu. Ska nämligen kila iväg till bussen snart

Dagens låt: Eminem - Hailie´s song

/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: bästis

saknar dig redan gullgumma <3

2008-07-20 @ 01:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0