Lite för varmt kanske? nejdåå

Håhåjaja. Nu har jag tagit mitt pick och pack och åkt från min pap´s och är hos mam´s nu. Jag har varit helt slut hela dagen, tror att det kan bero på värmen. Men jag ska inte klaga, I like ! Idag har jag solat på studsmattan och sen så jobbade jag 2 timmar i kiosken till bilbingon som tydligen finns haha. Det var ju inte allt för jobbigt måste jag säga.

Nu är jag stört danssugen så jag vet inte vad jag ska ta mig till!
Dansa bör du annars dör du, det stämmer bra tycker jag. Det där lät lite hemskt, men tyyyyyyyyyp iaf.

Dagens låt: Star pilots - In The Heat Of The Night
/Adele Bj




Kommentarer
Postat av: Svahn

Hahaha adele du är för rolig du!

VI SES PÅ FREDAG, då kan vi dansa! :)

2008-07-28 @ 11:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0