Myspys

Igår var jag först hos tandläkaren, nada hål ! Duktiga jag. Sen på kvällskvisten åkte jag och mötte Hedvig på stan, hälsade lite smått på bea, waldenvik, wadberg & poppe. Sen gick vi och köpte Ben & Jerry´s och myste ner oss hos H, pratade & kollade Pussycat Dolls 2 och sådär. Sov där, sen var vi duktiga och var på stan redan kl.11. Hitta lite grejs, linne, örhängen, kräm och sånt. Sen kom Saruff ner på stan och vi åt på BK och gick runt lite på stan. Nu är jag hemma och ska försöka hitta vart bussen som går till grisslehamn går, ska dit på lördag med Ebbs & Hedds. Yeeey.




Dagens låt: Colby O´Donis ft Akon - What you got

/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: sofia

vart har du köpt den där blå klänningen? ursnygg :)

2008-07-07 @ 11:38:07
Postat av: Adele

gina :)

2008-07-10 @ 16:13:54
URL: http://adelebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0