S-S-S-SOOOOOL

Lite dåligt bloggande  nu på ett tag men det har liksom inte blivit av helt enkelt. Man måste ju va ute & baada nu när det är så fint väder.
I onsdags var jag på björklingebadet med pap´s och hans tjej, där träffade ju jag björklingeborna Sofie och Erik såklart, det var ju ett tag sen man såg dom nu:)
Igår alltså i torsdags hade jag en heldag med Saruff. Först skulle vi mötas utanför Åhléns men flickan hade cyklat stört långt innan så jag mötte henne vid Designtorget i stället. Så skulle vi ta oss till lyssnaängen hade vi tänkt men vi hade nada aning om vilken buss det var så det vara bara att gå och fråga på bussinformationen. Sen slutligen tog vi oss dit. Träffade lite folk där som det var längesedan man träffade, Mickan, Emma o, Lisa Elander & david. Jag har säkert glömt någon men jaja, shit happens. Sen tog vi oss hem till mig och myste hela kvällen & natten. Kladdelikladdkaka blev det iaf mycket av.
   
Idag då Fredag har jag varit och badat på samma ställe igen men Saruff & Pauline. Grymt mysigt vare. Sen kilade vi ner på stan och åt på BK och gick runt där, träffade lite folk och så.
Nu är jag helt trötter och ska mysa ner mig i soffan framför filmerna nedan:)

 


Dagens låt: Hoffmaestro - Young dad

/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: saruff

tack för dagarna med dig söte , du e bäst <3

2008-07-25 @ 21:08:27
URL: http://isabelleochebbaistheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0