8/6

Oj herregud, en sista skoldag kvar. Fast imorgon är det bara avslutning med dansen sen ska vi packa ur våra skåp, sen äre "hejdå vaksala" typ. På tisdag är det sista skolavslutningen på vaksala..
Idag har det bara kommit massa släktingar från dalarna från mammas sida för att fira bror som tog studenten i torsdags. Men nu är jag gaaanska slut, det tar på krafterna att leka med min små kusiner. Men de är söta iaf.
Asså jag har sån himlans spring i benen haha, det var faktiskt ett tag sen jag dansade nu juh. Jag får väl dryga mig med Hedvig i kroatien, hihi.

Lillkusinen Elsa


Dagens låt: Usher - Moving Mountains
It's like moving mountains...
But I keep climbing and hoping things would change
And the sky turns gray, and the water from the rain washes progress away.
It's like moving mountains...

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0