Adele is back !

Åh sista riktiga skoldagen på vaksala idag, ganska skönt på sitt sätt liksom.
Ikväll  kommer hela tjocka släkten, min broder tar nämligen studenten imorgon.
Imorgon är det vabra kampen, vaksala möter brantan. Heja oss ! Men jag ville ju vara med och springa stafett, men nej då den uttagningen har redan varit. Våra mentorer har varit så dåliga och glömt att säga till oss när den är. Jag var faktiskt riktigt taggad på det.
Sen måste jag nog gå lite innan den är slut, för broders student. Men jag kan inte bestämma mig vad jag ska ha för klänning... hmm
Heddan och jag kunde inte komma och hälsa på våran älskade ebba, hedvig var tvungen att fixa avslutningsklänning. Lite panik liksom. Jag köpte en tunika och en kort t-shit typilyp.:) Sen kommer ju min släkt så det är lite fullt upp.

Adele is back


Dagens låt: Usher ft. Young Jeezy - Make love in this club

/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: bästis

klänningen såg sjukt fin ut snuttan :)

2008-06-04 @ 23:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0