hemma

Sådärja, nu är man hemma i i Harbo. Skulle vart här i helgen och så med det blev inte så. I torsdags efter balen sov jag hos Hedvig, sen på fredagen efter vi hade dansat sjukt länge sov jag hos mami & slutligen igår efter en lång dansdag igen sov jag hos Hedvig.
IAgår uppträdde vi med rminehs balett på dansakademis föreställning, det gick väl inte helt okej för mig. Kände att jag alltid har kunnat dansen men det blev lite fel i stunden liksom. Sen tog jag och Hw oss hem till henne och gick och hyrde film. Det blev The holiday, otroligt mysig film.
I morse klev vi upp vid 8:30, pigga var vi väl inte med det fick gå ändå. Tog oss till Ekeby bruk för att repetera sista gången med flickorna inför föreställningen som är imorgon och på tisdag. Vi var så trötta efter helgen att vi tog oss en sån där sovstund där i danssalen som man brukar ha på dagis typ.
Nu är det bara att ladda och sova, för vi ska nämligen vara på reginateatern klockan 8 imorgon bitti. Blir nog lite grillning med la familia senare ikväll och sen ska jag packa alla himlans danskläder tills imorgon.
image161

Dagens låt: Plies ft. Ne-yo - Buss it baby

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0