sista skoldan!

Tjoohooo!
Idag slutar jag skolan, ska blir så skönigt med sommarlov kan jag säga. Idag ska jag bara ha avslutningslunch där jag antar att hockeykillarna ska dansa och sen ska vi till kyrkan också tror jag. Vi börjar egentligen 11:45 idag, men nu äre så att vi ska lämna tillbaka våra aftokjolar mellan 8-10 på skolan. Härligt planerat sär må jag säga, naaaaaaaaat. Men vad gör man inte liksom, det är ju trots allt siiiista skoldan idag. Lägger in lite bilder från dagen senare idag.
Förresten, vad äre för fel på vädret idag? Har dom tänkt att man ska kunna gå i klänning nu. Det verkar iaf jättekallt ute. Inte så passande tycker Adele Bj.


Hejdå vaksala


/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0