sommar lov, NU tack

hohojaja, helt trötter känner jag mig nu. Vill bara ha imorgon avklarad, sen är det sommarlov. Yeeee
Idag hade vi ju som sagt avslutning med Hea på dansen, jag hade visst missat att min buss slutat gå så jag kom 20 minuter försent. uuups. Men det gick bra ändå, fast det kändes ganska onödigt att åka dit för att bara sitta och prata om vilket gymnasium man ska välja och så. Sen skulle vi städa skåpen i skolan, men det skulle vi göra 12. Då tänkte vi vara lite smarta och fixa det innan så vi fick gå tidigare. Men nej då, det gick inte för sig. Vi skulle sitta och lyssna på våra mentorer som bara satt och pratade trååk. Sen när vi äntligen kom från skolan gick Hw och jag och köpte mina tygskor, det blev de vita. Sen åkte jag hem och somnade typ ganska direkt, jag är ju lite trött idag som sagt. Men nu är jag pigg hi!



vi tar en till dagens låt för att jag är så snällig, ha!
Dagens låt: Ray J ft Young Berg - Sexy can I

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0