Studenten

GRATTIS bror som tar studenten idag !

Idag var det ju som sagt vabra kamp på schemat, gick först förbi hedvig och hämtade henne. Men jag väckte tydligen henne, hon hade försovit sig en aning. Sen bar det av till österängen för att kolla på när vaksala spelade fotboll mot brantan. Men heddan och jag kollade inte så mycket, vi roade oss själva med att sola och trixa på vårat egna sätt med fotbollen.
Sen hämtade mamma upp mig och vi åkte hem och bytte om för Joels student. Så stor han har blivit broder min.
Åkte sedan till harbo med hela släkten och sååå.
Bilder från idag :
Joel
 
Släkt och sånt


 Adele
     

Dagens låt: Keyshia Cole - Shoulda let you go

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0