Visdomsmeningar

Min mami har en bok där det står typ visdomsmeningar för varje dag hela året, de är faktiskt ganska smarta tycker jag. Så det kanske dyker upp något sånt klokt här i bloggen framöver. Här kommer ett i alla fall.
"Det är meningslöst att ångra saker som har hänt, man kan ju inte få dem ogjorda"


Nu är det så att en grej på min tandställning har gått av, så jag fick en akuttid dit imorse. Gissa vad jag gjorde då? Jo jag gick hela vägen dit. Ah så fixade de den grejen och så. Sen kilade jag en snabbis på stan för jag skulle kolla nått jag skulle köpa till resan menjag kom inte ihåg vad det var haha. Så det blev ett halsband och ett par örhängen. Sen när jag kommer hem jo då går min så där grej på tandställningen av IGEN. Då blev jag sur.
Nu har jag precis kommit hem från mammas kompisar som vi har varit på middag hos.
Här kommer bild på mina örhängen och halsband :)


/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0