YEEEEE

Sommarlov ! Efterlängtat kan jag säga :)
Idag har det varit fullt upp med att lämna afrokjol och avlutning. Först hade vi avslutningslunch, killarna uppträdde med sin härliga dans igen + 8d och några till. Lärarna får man ju inte glömma! De hade varit så finurliga och gjort en variant av Linda Bengtzings låt som hon uppträdde med i melodifestivalen. Eller Annika Bengtsson & Tomas hade iaf det, de gjorde en mycket vacker duett haha. Usch nej, men kuligt vare. Fundrar på att lägga in filmen på de 2 på facebook. Ja nu tillbaka till ämnet, sen gick vi alla 9or till kyrkan.  9d fick dock gå sist, det gilla vi inte! Satt där och sjöng och massa grejer, Mandana och Elias sjöng också för oss. De var duktiga! Sen gick Hedvig, Emma kylberg och jag till familjen Svahn och fikade, mycket najs. Sen kilade vi en sväng på stan, men det börjad spöregna så vi tog oss hemåt efter ett tag.
Nu har jag varit så snäll och följt med mami när hon skulle åka inlines, fast jag tog då cykeln. Kändes härligt liksom.

Adele på cykeltur


Tokmami


/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0