9/5

Fredag, ÄNTLIGEN. Åh jag är helt sluut. Skola idag, men bara spanska och syslöjd faktiskt! Blev äntligen klar med min tunika som jag har sytt helt själv, haha. Min syslöjdslärare blev väldigt förvånad kan jag säga, stolt är jag.
Sen skulle vi på nån idrottsinformation nån stans, alla idrottsklasser i grundskolan ska tydligen på det.
Efter var vi dansare i klassen och dansade, ovanligt duktigt gjort av oss. Det behövs faktiskt.
Balett vare sen, typ repetition med alla grupper. Stört mycket folk i sån liten sal, varmt var det men jag överlevde wihuuu. Elzan skulle vart där med sin tåspetsgrupp men virrig som hon är hade hon visst glömt det, haha.
När jag sedan skulle ta min lantbuss hem så visade det sig att jag precis missat den och den går så konstigt just den tiden på kvällen, det var 50 min tills nästa buss. Då ringde jag bästis och pratade lite, fördröjde tiden bra tycker jag. Träffade också på Louise som jag vad bästis med när jag var 5, ojoj tiden går fort. Söt är hon i alla fall.
Nu är jag äntligen hemma efter min lååånga dag.

image96


Dagens låt: Natasha Bedingfield ft .Sean Kingston - Love like this


/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: Bästis

du kan alltid ringa mig om du har tråk :)

2008-05-10 @ 11:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0