Adele ska gåååå

Nu ska jag knata mig iväg till skolan. jag skatill skolan idag, inte ta buss. Jag kom på att jag aldrig har gått till skolan under mina 4 år på vaksala, men idag kände jag mig hurtig så det blir en promenad för mig del. Har ju sovmorgon också idag, börjar 9:15 wihuu.
Musikprov är det som gäller idag, känns inte alls bra ! På våran 2 timmars rast ska vickan och jag gå och köpa vårat discotyg som vi aldrig fixar. Men nu är der sagt, så det ska vi. Efter skolan ska jag och H skriva den där komplicerade ljusgrejen till dansen, till 3 danser faktiskt. Efter det ska vi på stan och kolla balskor till Hedvig tills jag ska ta min buss till dansen.

Adele back in the days
image117


/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0