Blingbling

Dagen började med svenska där jag, mickis & cissi redovisade. Det gick utmääärkt.
På tisdagar har vi ju sån härlig lång rast & jag, hw, es behövde fixa lite grejs på stan så det gjorde vi. Jag köpte smycken till balen, riktigt blingbling armband. Me like. Sen köpte heddan och jag en "sjal" eller vad man ska kalla det till våran "duett" haha. Hw köpte balgrejer & Es köpte smink till balen. Förresten så får Hedvg inte mjölksyra i benen när hon blir trött, utan hon får kolsyra.
Efter skolan blev det dans i 1 timme i gympasalen tihi.

Mitt älskade armband & lite annat
image146


Hw på väg tillbaka till skolan för att dansa
image147

Dagens låt: Keyshia Cole - I remember

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0