För mkt

Usch och fy vad jag känner att jag klagar hela tiden. Men jag är otroligt trött, stressad och så är jag sjuk. Wihuu en härlig blandning må jag säga.
Anledningen till att jag är trött idag är att jag gick upp halv 6 och åkte och dansade, det var sista lektionen med Armineh. Jag kommer sakna henne mycket, hon är så gullig så. Ja på hennes lektion hann vi bara öva igenom alla danser till showen med alla klädombyten en gång. Jag tror att det blir ca 8 eller 9 klädombyten för min del. Sen stannade vi kvar men dansakademin är inte bra på bokningar verkar det som, de hade tydligen dubbelbokat igen så där fick vi sitta i 1 timme medans en tant skulle ligga och göra yoga alldeless för sig själv i den stora salen. Sen dansade vi 2 timmar eller nått, gick helt okej faktiskt men sen blev alla ganska hungriga och sura vid ett tiden.
Vi åkte in till stan och åt på Cupido och tänkte dansa på DC, men vi var helt enkelt för trötta.
Nu ska jag bara ta det lurre, jag skulle gentligen till Elias med danstjejorna på middag men jag mår inte bra alls så jag orkar verkligen inte det idag. Nu ska jag kolla The hills och måla naglarna.

Några av scenkläderna:


Hw har fullt upp med att vika sina danskläder                                       




                                                                                       No time for tears
                                                                                                    
image152

                                                              
/Adele Bj






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0