Häärlig onsdag

Åh vilken härlig onsdag, som ananrs brukar vara asdryg. Vi var bara 10-15 personer i klassen, så otroligt skönt! Fick ju då sluta tidigare för Thomas var snäll för en gångs skull, berodde kanske inte på att Sofia kallade han pappa under hela lektionen det verkade inte uppskattas. Men kul vare.
Nu är jag nybadad och ska snart åka och danselidansa. På thomas dans ska vi ha gubbkläder, uuuuusch det är typ det värsta  man kan dansa i tycker jag. Fast jag tänker inte ha på mig hängslen och grejer, tar ett par svarta kostymbyxor och vit skjorta. Då ser jag i och för sig ut som en servitris men jag vill inte ha nå annat så jag får se ut så.
image93

Dagens låt: Omarion - I´m tryna

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0