I allianshallen händer det grejer

Idag var det ju då innebandy DM, det gick ju som det gick kan vi säga. Vi förslorade alla matcher vi spelade, men inte HELT oväntat eftersom vi typ aldrig hållt i en innabandyklubba. Men vi var faktiskt duktiga må jag säga, på vårat sätt. Go oss!
Ah och nu är jag käänd i allianshallen som "tjejen som inte vet hur man tekar". Ja så här var det: Jag skulle spela forward, men sen säger Ebba att jag ska hoppa in som center. Jag hade glömt bort att efter någon har gjort ett mål så tekar centern, så jag stog där på planen och vinkade lite sådär och hade det allmänt trevligt. Sen när jag tillslut fattade att jag skulle teka, så fatta jag ju inte hur jag skulle stå. Men då visade domaren mig det, och då vann jag tekningen. wihuuu. Fast det berodde inte alls på att domaren typ höll i min klubba lite halvt och sköt typ åt mig haha.
Ebba var en sååå duktig ledare eller vad man nu ska kalla det., verligen inne i spelet tihi. Good job Esvahn!
Stackars heddan har typ sträckt sin tå eller något liknande, och nu gör det ont i hela foten. Så hon kunde inte vara med och spela. Men hon stod där glatt med Piccolos pompoms och hejade för fullt.
Hockeykillarna gick vidare tror jag iaf, duktiga pojkar!

Jag tog min buss hem direkt, kände verkligen att jag ville hem, har typ inte varit hemma alls i veckan. + att jag är himlans trött för jag har varit tvungen att gå upp 05:30 varje morgon den här veckan. Sussade på bussen med Matisyahu - Time of your song i öronen, ganska trött på den nu eftersom jag hade råkat satt den på repeat så jag har lyssnat på den typ 10 ggr i rad. Den får ju då bli dagens låt också.
Kommer kanske bilder senare idag eller imorgon tror jag!

Dagens låt: Matisyahu - Time of your song

/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: Schvahn

Hahahahahahahahaha, adele du var helt klart skönaste liraren idag!

2008-05-08 @ 17:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0