inget liv nu

Uhhh, har precis kommit hem från balettträning. Innan det dansade jag 11:00-14:00 med Unpredictabletjejerna och killen. Jag känner mig något sliten såhär i slutet på terminen.
Igår efter skolan gick jag och HV på stan och fixade afro-linnen. Gick hem och sen kom heddans pojk och en kompis till han, kollade film men den var inte riktigt i min smak så hedvig erbjöd mig datorn efter att ha somnat hihi. Min dag började i alla fall med att vakna upp bredvid bästis, vi fixade lite med ljusgrejen till våran dans. Åt frulle och åkte och dansade.

Läxor och prov i veckan:
musikprov
nationella engelska
nationella matte
engelskt speech
spanskaglosor
soprov

Dans i veckan:
söndag: Unpredictable 09:30-12:00
måndag: ingen dans på morgonen. kolla hockey med klassen ist
måndag: balett 18:00-19:00
tisdag: balett 18:00-19:00
onsdag: balett 08:00-09:20
onsdag: street 18:30-19:30
onsdag: street 20:30-21:30
fredag: genrep på stadsteatern, kommer inte ihåg tiden heh


image107

Dagens låt: Ne-yo - Closer

/Adele Bj


Kommentarer
Postat av: bästis

min älskade vän, tyvärr har vi ju även matteprov i veckan (eller iallafall vi). men en god nyhet är att på söndag börjar inte dansen förän 10 på ekeby, den slutar 12.30 tror jag :) hjärta

2008-05-16 @ 18:49:51
Postat av: Adele

men seriööst, thomas har inte sagt någe om det så jag ska inte ha nått matteprov . Usch. Åh det var ju sköngt iaf :) kärlek

2008-05-16 @ 19:08:07
URL: http://adelebj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0