Ny vecka

Ny vecka, nya tag. Måndag äre idag då, häärligt. Jag skulle egentligen dansat i morse men jag skulle till tandläkaren & spänna min tandställning. Aooutch. Sen ringde jag bästis och hon var på väg hem för att duscha efter dansen, men hon hoppade av bussen typ vid BK så vi kunde köpa våran kära glass som också blev våran lunch innan vi gick till henne. Jag hann också köpa lite grejs på stan innan hon kom, tihi. Skolan flöt på som vanligt och det var superduperhärligt att träffa E & H efter min danshelg. Sen dansade vi i typ 1,5 timme wihuuu, det behövs VERKLIGEN... Efter det, alltså 5 skulle jag, H & E sola, men innan det var jag tvungen att köpa en macka på kvarnen för det enda jag hade ätit var ju då min glass.. Inte bra

image144

Lite smått & gott innan skolan



Dagens låt: Jojo - Coming for you

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0