orientering

yeeey, min balkänning har kommit hem tiiid ! Fast det är fiktiskt lite guldfärgad eller hur man ska säga, jag gillar den. Fick också mina skor och 3 linnen.
Vi var ju som sagt på celsius idag och lyssnade på 2 kända hockeyspelande tvillingar, vet dock inte vad dom hette. Inte så insatt i det där måste jag säga. På idrotten idag hade vi orientering, usch. Hedvig och jag har bara dåliga erfarenheter av det, alla gånger vi har försökt oss på det har vi inte hittat en enda kontroll. Idag gick vi med Gustaf & Max, det gick lite bättre i alla fall. Vi hittade en haha :) Nu kurrar det i magen, ska göra toast nuuu. mums.

/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha Daniel och Henrik Sedin

2008-05-22 @ 18:44:23
URL: http://ojojottenstrul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0