Shopping


Idag har det varit sjukt stressigt, tänkte att jag skulle ta med mamsi och fixa alla grejer till bal, dans och annat. Och så blev det. Vi har varit på stan och gränby i typ 6 timmat nu, äntligen hemma !
Men jag har ett litet problem till balen, jag vet inte vilken klänning jag vill ha längre. Jag har 3 stycken jag vill ha just nu, men det går liksom inte att ha på sig alla det blir bara knas. haha. Har ju beställt en men vet inte om den kommer hem i tid, sen hittade jag en idag och sen är det en annan. Men alla är vita i alla fall!

Imorgon ska jag dansa 10:00-12:30 sen är det bara hem och plugga.

Dagens inköp:

image112


Dagens låt: Jordin Sparks - Next to you
Maybe it's just my imagination
But I see you stare just a little to long
And it makes me start to wonder
So baby call me crazy but I think you feel it too
Maybe I, Maybe I just gotta get next to you


/Adeje Bj










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0